Böbbenet blog

Friss topikok

  • RitaVeronika: Nahát nem lehetett már akárhogy hozzászólni...:) Szóval csak az utolsó mondathoz reagálnék így, jó... (2009.10.14. 16:12) No, ennek is eljött az ideje..
  • Rita: Jaj, igen, igen, igen és igen. Főleg az utolsó két bekezdés. (2008.07.30. 19:26) lezárni...
  • Rita: Az első pár sor akár rólam is szólhatna. Pedig mikor ezt írtad nem is nagyon beszéltünk. A sors fi... (2008.07.25. 12:20) Várakozások és próbálkozások..
  • Rita: Nem fog rosszul esni, ha ezt a dalt én is felteszem a blogra? Nagyon imádom, de nem szeretném "ell... (2008.05.18. 22:17) tájkép csata előtt...
  • Rita: Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van r... (2008.05.01. 16:44) az egyik szemem sír... és néha a másik is...

HTML

Linkblog

írni...

2008.04.08. 23:21 Böbbenet

 

Csak azért, mert jólesik.. mert szeretem.. mert megnyugtat, mert erőt ad, mert talán válaszokat, mert talán találhatsz másik nézőpontot is, és nem baj, ha kusza, ha zavaros, ha zizzent, ha erőtlen, ha egyszerűen nem jó, mert ez is én akkor bárhogyan bármikor soha sem egyformán…

Jó, ha öröm van, ha mosoly, ha nevetés, ha bánat, ha gond, ha probléma, ha fájdalom – szabadabb az öröm és viselhetőbb a rossz is..

Összehoz bennünket és éket ver közénk – tudod vagy sem: az fontos dolog, ki vagyok én a sorok mögött, jó móka ez azért, mégis elbújunk egymás és a világ elől jópofa szlogenek, becenevek mögé.. én azért jól vagyok így, hogy csak néhányan… valahogyan sokat jelent ez nekem, bár volt néhány meggondolatlan lépésem, de mééégis nagy „b” betűs barátságokat…

És néha ritkábban, mint jó lenne, és néha valahol félúton elvesznek a gondolatok, nem íródnak a mondatok, csak ülök egy darab papír fölött vagy bambulom a monitort s végeláthatatlanul csak a zenék jönnek, az írás reménytelen s az érzések megfogalmazatlanok maradnak…

Mert rohanunk folyton, mindig van miért, csak persze közben elfelejtünk élni…

Pedig:

„Az élet nem versenyfutás,

Lassíts, ne szaladj oly gyorsan,

Halld meg a zenét,

Mielőtt a dal elillan…”

 

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://bobbenet.blog.hu/api/trackback/id/tr40417701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása