Böbbenet blog

Friss topikok

  • RitaVeronika: Nahát nem lehetett már akárhogy hozzászólni...:) Szóval csak az utolsó mondathoz reagálnék így, jó... (2009.10.14. 16:12) No, ennek is eljött az ideje..
  • Rita: Jaj, igen, igen, igen és igen. Főleg az utolsó két bekezdés. (2008.07.30. 19:26) lezárni...
  • Rita: Az első pár sor akár rólam is szólhatna. Pedig mikor ezt írtad nem is nagyon beszéltünk. A sors fi... (2008.07.25. 12:20) Várakozások és próbálkozások..
  • Rita: Nem fog rosszul esni, ha ezt a dalt én is felteszem a blogra? Nagyon imádom, de nem szeretném "ell... (2008.05.18. 22:17) tájkép csata előtt...
  • Rita: Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van r... (2008.05.01. 16:44) az egyik szemem sír... és néha a másik is...

HTML

Linkblog

az egyik szemem sír... és néha a másik is...

2008.04.23. 22:13 Böbbenet

 

Nehéz napom volt tegnap… ennek megfelelően el is fáradtam rendesen, de inkább lélekben, mintsem hogy testi fáradtságról lett volna szó.. bár szívesen lapátoltam volna egy vagon szenet… :)

A várakozás nem igazán mindig az erősségem, valahogy ez most nagyon őrölte az idegeimet is… mégis inkább húztam volna tovább, pedig tudom, hogy az ilyet nem jó…

De bevallom őszintén: féltem.. féltem, úgy igazán és nagybetűsen – és emiatt dühös voltam magamra… és úgy komplett zaklatott voltam – ez nem egy túl előnyös lelkiállapot..

Vannak dolgok az ember életében, amiket inkább kihagyna – ez is olyan volt.. illetve valaminek a kezdete.. aztán, hogy a folyamatnak milyen előjele lesz.. ez már nem feltétlenül rajtam múlik, de sajnos (vagy mégsem) aktív résztvevője leszek én is… Szeretem irányítani a saját életem - ez az önjáróság egyik alaptétele… de most olyasvalaki fog beleszólni az életünkbe az íróasztal mögül, aki nem élt velünk az elmúlt 10 évben… és ezt a tényt tekintve nem repesek a boldogságtól.

Néha úgy érzem kell erről, ilyenekről beszélni, csak nehéz.. bár amíg így érzek, addig talán még mindig nem vagyok túl a múlton igazán.. temetgetem folyton, jó részén már valóban túlvagyok és mára már tényleg, köszönöm, valóban jobban vagyok.. csak amikor régi sebek szakadnak fel.. a láthatatlanok.. mert ami látszott az elmúlt.. de van, ami nem fog soha.. nem gondoltam volna, hogy még most is így tud néhány dolog fájni.. és az önjáró ember is lehet törékeny.. bár talán az, hogy mára már megnyugodott a lelkem, az adhat okot ptimizmusra..:) Reggel felkeltem és (remélem) már nem látszott rajtam (annyira).. mert egyébként sem lehet, hiszen itt a lányom… és sokat ad az is, hogy tudom: van néhány ember, akibe kapaszkodni lehet..

 

1 komment

Címkék: gondolatok érzések barátságok

A bejegyzés trackback címe:

https://bobbenet.blog.hu/api/trackback/id/tr1439486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rita 2008.05.01. 16:44:58

Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van rendjén, de talán erősebbek leszünk és tanulunk belőle, még ha keserűvé is teszi a hangulatunkat, bármikor eszünkbe jut.
Anyukám szokta mondani bizonyos történetekre - elég sűrűn volt ilyen, sajnos -, hogy "az sosem fog lenmenni a torkomon".
Márai írta az Eszter hagyatékában, hogy vannak dolgok, amelyek sosem jönnek rendbe.
puszillak
süti beállítások módosítása