Böbbenet blog

Friss topikok

  • RitaVeronika: Nahát nem lehetett már akárhogy hozzászólni...:) Szóval csak az utolsó mondathoz reagálnék így, jó... (2009.10.14. 16:12) No, ennek is eljött az ideje..
  • Rita: Jaj, igen, igen, igen és igen. Főleg az utolsó két bekezdés. (2008.07.30. 19:26) lezárni...
  • Rita: Az első pár sor akár rólam is szólhatna. Pedig mikor ezt írtad nem is nagyon beszéltünk. A sors fi... (2008.07.25. 12:20) Várakozások és próbálkozások..
  • Rita: Nem fog rosszul esni, ha ezt a dalt én is felteszem a blogra? Nagyon imádom, de nem szeretném "ell... (2008.05.18. 22:17) tájkép csata előtt...
  • Rita: Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van r... (2008.05.01. 16:44) az egyik szemem sír... és néha a másik is...

HTML

Linkblog

Emlékek - a múltból és a jövőnek...

2008.02.25. 16:58 Böbbenet

Nem írtam mostanában... nem mintha nem lenne mit, csak túl sok a gondolat, a téma.. melyiknél maradjak… fáradt vagyok…

Elveszíteni... elveszíthetünk sok mindent... dolgokat, kapcsolatokat, embereket is talán, de emlékeket nem…

búcsúztam ma… kellett.. gyermekkori jóbarát… furcsa ez… eszembe jutottak dolgok, néhány nap olyan élesen, mintha csak tegnap lett volna, pedig inkább 25 éve, mint napja, perce, szóval nehéz az ilyen néha, de mégis csak jobb a szép emlékeket magunkban sorolva elköszönni valakitől, mint sírva.. nem mondom, hogy nem tettem azt is…  de mosolyt csalt az arcomra néhány gyerekkori csínytevés…

ezzel zártam a hetet… érdekes volt, vagyis inkább eseménydús… - eddig tartott a vasárnap este.

Hajnalban az élet körforgása jutott eszembe… elmúlt a tegnap este… valami elmúlt, és új nap kezdődött.. a lányom ma nyolc éves… és ez ma egy vidám nap… :) igaz, nem olyan, mint amilyennek terveztük – ő még nem mehetett suliba, én pedig képtelen voltam dolgozni menni – szóval ez nem a legszuperebb így, energiával időnként kissé míínuszban vagyok, de azért eddig mégis csak egy vidám napnak sikerült.. végülis annyi előnye van a betegállománynak, hogy azért elég sok időt tudunk így együtt tölteni... :) és jobb volt, mint karácsony előtt, mert most egy jó órahosszát kerestem reggel, hogy hová tettem az utolsó ajándékot, természetesen le is buktam, aztán együtt túrtuk a lakást… így nem volt meglepetés, de poénnak első számú volt… :D így sem jártam még… :D lehet, hogy öregszem? :D Hát nem, valaki azt mondta, hogy csak tapasztalok.. és azt hiszem így is van… és ha összességében nézem a dolgokat, még mindig csak arra van okom, hogy mosolyra húzódjon a szám... :)

Szólj hozzá!

Címkék: érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://bobbenet.blog.hu/api/trackback/id/tr80353988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása