Böbbenet blog

Friss topikok

  • RitaVeronika: Nahát nem lehetett már akárhogy hozzászólni...:) Szóval csak az utolsó mondathoz reagálnék így, jó... (2009.10.14. 16:12) No, ennek is eljött az ideje..
  • Rita: Jaj, igen, igen, igen és igen. Főleg az utolsó két bekezdés. (2008.07.30. 19:26) lezárni...
  • Rita: Az első pár sor akár rólam is szólhatna. Pedig mikor ezt írtad nem is nagyon beszéltünk. A sors fi... (2008.07.25. 12:20) Várakozások és próbálkozások..
  • Rita: Nem fog rosszul esni, ha ezt a dalt én is felteszem a blogra? Nagyon imádom, de nem szeretném "ell... (2008.05.18. 22:17) tájkép csata előtt...
  • Rita: Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van r... (2008.05.01. 16:44) az egyik szemem sír... és néha a másik is...

HTML

Linkblog

Volt, amiről azt hittem...

2009.06.16. 22:49 Böbbenet

 

Volt, amiről azt hittem, hogy az enyém volt, csak elvette tőlem valaki. Dühös voltam, kiábrándult, nem tudtam hogyan tovább, de aztán szépen lassan megnyugodtam. Aztán lázadtam, mert türelmetlen voltam. Nem értettem, nem akartam. És ismét csak megnyugodtam, mentem tovább, mert muszáj volt.
Aztán rájöttem, hogy nem is. Azt hittem, hogy az enyém volt és elvették tőlem - pedig nem, nem is volt az enyém soha. Volt valami, amiről azt szerettem volna hinni, hogy az - hiába.. Nem volt az és nem is tudott az lenni. És végülis tudtam is...
De később rájöttem, mit kerestem. Csak most/épp/általában szó nincs rá.

Szólj hozzá!

Címkék: család merengő aktuális gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://bobbenet.blog.hu/api/trackback/id/tr101189920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása