Böbbenet blog

Friss topikok

  • RitaVeronika: Nahát nem lehetett már akárhogy hozzászólni...:) Szóval csak az utolsó mondathoz reagálnék így, jó... (2009.10.14. 16:12) No, ennek is eljött az ideje..
  • Rita: Jaj, igen, igen, igen és igen. Főleg az utolsó két bekezdés. (2008.07.30. 19:26) lezárni...
  • Rita: Az első pár sor akár rólam is szólhatna. Pedig mikor ezt írtad nem is nagyon beszéltünk. A sors fi... (2008.07.25. 12:20) Várakozások és próbálkozások..
  • Rita: Nem fog rosszul esni, ha ezt a dalt én is felteszem a blogra? Nagyon imádom, de nem szeretném "ell... (2008.05.18. 22:17) tájkép csata előtt...
  • Rita: Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van r... (2008.05.01. 16:44) az egyik szemem sír... és néha a másik is...

HTML

Linkblog

Elhagyottak és elhagyók...

2007.12.29. 18:30 Böbbenet

Olvastam egy írást a recycled depression-ről – vagyis arról, hogy az elhagyottak sokszor boldogabbak, mint az elhagyók… mert talán az elhagyók a gyűlöletbe kapaszkodnak, mintsem szembenézzenek önmagukkal, tetteikkel és elengedni, feledni tudjanak, s élni…

Elhagyottak és elhagyók... Én krónikus elhagyó vagyok talán, s ettől úgy érzem boldogabb... – mármint nem a krónikus jelzőtől, inkább a jelen helyzettől... talán azért mert két elhagyás között engem hagytak el, folyton, s nem csak fizikailag, szinte minden este – aztán a végén megkönnyebbülve zártam be magam mögött az ajtót, tudva, hogy most tényleg utoljára - kimenekültem az életbe, élni, elhagyóként inkább.

Dédelgetném a tettemhez csatolt, önigazolást jelentő sérelmeim? Nem tudom. Fájnak kicsit még mindig talán, mert bár elhagyó vagyok, szeretni nem tudok kicsit, csak nagyon és örökre – mindössze élni együtt nem tudtam azzal, ki engem emberként nem tisztelt… most félszülős családként teszem azt, amit helyesnek gondolok – próbálok értelmesen élni, nem csak lenni és erre tanítani gyermekemet is..

Gyűlölet? Nem is tudom… megbocsátottam már talán, ha lehet, maximum feledni nem tudom azt, ami erre vitt…De igyekszem letenni ezt a terhet, kell, mert ez nem egy idilli halmazállapot.  Néha már szerintem nem gyűlölet ez, a mérgem hamar elillant – inkább csak fáj az, hogy így alakult, hogy annyiszor és mégsem és remélem azért, hogy egyszer talán, ha mással is, de mégis…. És igyekszem  nem elfelejteni közben élni, derűsen nézni a világot, észrevenni az értékeket, az apró dolgokat is, amiknek örülni lehet, nem belesüppedni az önsajnálatba, hanem tényleg tudni elengedni, megbékélni a múlttal és tartalmasan élni, próbálni élni tanítani…


2 komment

Címkék: gondolatok érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://bobbenet.blog.hu/api/trackback/id/tr70278385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Uck Muck Fuck 2007.12.30. 00:33:19

kérdéses kérdés, hogy mikor ki az elhagyó, s a dolog mikor s miként történik meg. elhagyás és eltávozás külömböző dolog.

Böbbenet 2007.12.30. 02:30:49

Igen, valóban nem ugyanaz az elhagyás és az eltávozás... bár mindhárom dolgot nehéz megélni mindaddig, amíg meg nem békél az ember azzal, ami történt és nem tud előre is nézni
süti beállítások módosítása