Böbbenet blog

Friss topikok

  • RitaVeronika: Nahát nem lehetett már akárhogy hozzászólni...:) Szóval csak az utolsó mondathoz reagálnék így, jó... (2009.10.14. 16:12) No, ennek is eljött az ideje..
  • Rita: Jaj, igen, igen, igen és igen. Főleg az utolsó két bekezdés. (2008.07.30. 19:26) lezárni...
  • Rita: Az első pár sor akár rólam is szólhatna. Pedig mikor ezt írtad nem is nagyon beszéltünk. A sors fi... (2008.07.25. 12:20) Várakozások és próbálkozások..
  • Rita: Nem fog rosszul esni, ha ezt a dalt én is felteszem a blogra? Nagyon imádom, de nem szeretném "ell... (2008.05.18. 22:17) tájkép csata előtt...
  • Rita: Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van r... (2008.05.01. 16:44) az egyik szemem sír... és néha a másik is...

HTML

Linkblog

Kérdések

2008.02.08. 23:14 Böbbenet

Ismét kedvemre való zenére akadtam.. olyanra, ami mindig jólesik… jó kis nyugis zene, amit egy-egy eseménydúsabb (szoktuk „intenzív” jelzővel is címkézni…:D) nap után szívesen hallgatok… És ott volt egy szám.. a kérdésekről.. és mert igen.. ha csak egyet, és csak egyszer kérdezhetnél, akkor mi lenne az? Én mindig ismerni vágyom, szeretnék még többet és mindent, s nem hiába mondják, hogy minél inkább van tudása az embernek, annál inkább rájön, hogy ugyan semmit nem tud mééég.. s talán nem is fog… én mégis szeretnék… és folyton jár az agyam, én már megszoktam, s nem is bánom…

Félrerakom ezeket a dolgokat időnként, amíg engedik magunk.. mert itt vannak a másik igen fontos kérdések, az elsőszámúak, amikor kiderül, hogy Kicsi Kincsemet nem „kergette” a tanító néni ének órán miközben furulyázott, s nem is „kísérte”, hanem mindössze a „kánon” szó volt  ismeretlen imádott hétévesemnek – és az a legjobb, amikor ezen mindketten egy jót nevetünk és ezeket nem felejtjük el (ilyen örök poén marad a „szellemfogyatékos” is, i-tlenül…:D – mert aki átmegy a zebrán, miközben piros a lámpa, az biztosan az, mindössze ez akkor kellemetlen, ha az illető hallja is az őt illető jelzőt…:D), fontos amikor este az ölembe ül és beszélgetünk vagy éppen az asztalnál – vagyis hát ő aztán folyton beszél, csak győzzön az ember válaszolni… és mondhatnám széles vigyorral, hogy ugyan nem tudom kire ütött ez a gyerek, hogy folyton mindent tudni és érteni akar és nem szegi kedvét a kudarc, mindössze ha én feleannyit beszélnék, akkor már rég elkopott volna a nyelvem, kihűlt volna a gyomrom talán, szóval mégis csak ő a legfontosabb és az a mosoly és csillogás….

De néha azért előjönnek a „kevésbé” fontos dolgok, hogy mi lesz vajon és hogyan és bárhogyan, de mindenképpen miért... :) Tudom én, hogy körülöttem mindig zizis valami, és a nyugalom nálam nem igazán sokat tanyázó vendég, s ha túúúl nagy a csend, akkor már nagyon ééélni vágyom, bár ahogyan „öregszem” (jajjj, már hallom előre… :D) szóval azért vágyom a nyugalomra is, és az úgymond család is hiányzik, a hiányzó egyharmad, s aztán ki tudja milyen törtekkel írjuk fel az egyenletet, melynek megoldása úgyis csak egy van…

2 komment

Címkék: gyerek gondolatok érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://bobbenet.blog.hu/api/trackback/id/tr11331912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VeronikaRita 2008.02.10. 22:16:37

Áttérek én is "nevemre". Jó, hogy nemcsak nálam van 1 kis "zizi", ez azért megnyugtató:) Köszönöm, h ma felmehettem. Puszillak, tetszik a zene:))

VeronikaRita 2008.02.13. 19:10:00

:))) Akkor ráéreztem!! puszi
süti beállítások módosítása