Böbbenet blog

Friss topikok

  • RitaVeronika: Nahát nem lehetett már akárhogy hozzászólni...:) Szóval csak az utolsó mondathoz reagálnék így, jó... (2009.10.14. 16:12) No, ennek is eljött az ideje..
  • Rita: Jaj, igen, igen, igen és igen. Főleg az utolsó két bekezdés. (2008.07.30. 19:26) lezárni...
  • Rita: Az első pár sor akár rólam is szólhatna. Pedig mikor ezt írtad nem is nagyon beszéltünk. A sors fi... (2008.07.25. 12:20) Várakozások és próbálkozások..
  • Rita: Nem fog rosszul esni, ha ezt a dalt én is felteszem a blogra? Nagyon imádom, de nem szeretném "ell... (2008.05.18. 22:17) tájkép csata előtt...
  • Rita: Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van r... (2008.05.01. 16:44) az egyik szemem sír... és néha a másik is...

HTML

Linkblog

Kényszer..

2008.11.18. 23:12 Böbbenet

No, ez az, aminél általában semmi sem irritál jobban.. A „kell”, a „muszáj” dönteni és nem éppen akkor, amikor nekem jólesik.

Természetesen ez a reklámos dolog zaklat most. Alig tettem (tettük) fel egy alig észrevehető kicsike AdSense dobozkát, máris itt a parancs.. Az indíttatást értem én, valójában én is azért raktam ki hirdetést, hogy lássak belőle valamit. Meggazdagodni nem ebből fogok, ez nem olyan kategóriájú blog. Néha még időt is alig tudok rá szakítani. Nem is ezért kezdtem írni, sőt… nem is igazán publikus dolog az életemben.

Nehezen barátkoztam meg azzal a kis oldaldobozzal – valahogyan nem tetszett, hogy amikor néha-néha rám hull a rózsaszín köd vagy éppen véget akar érni a világ, no, akkor ott virít mellette egy kis szövegecske, amiben bélgörcsökre és puffadásra ajánlanak csodaszert.. persze lehet ez az utóbbi állapottal hasonlatos, de hát mégis.. Rendben, hogy a reklámmentes lehetőséget kellene választani, ha ilyen finnyás vagyok, de muszáj-világ van..  Hirtelen felindulástól vezérelve mégis csak indítottam egy másik blogot, azonban annyi icipici probléma adódott, hogy a tervekkel ellentétben mire elkészült és fix lett a téma, akkor kiderült, hogy ahhoz aztán.. no, ahhoz méginkább nem mennének a reklámok…


Szólj hozzá!

Címkék: döntések

A bejegyzés trackback címe:

https://bobbenet.blog.hu/api/trackback/id/tr84776959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása