Böbbenet blog

Friss topikok

  • RitaVeronika: Nahát nem lehetett már akárhogy hozzászólni...:) Szóval csak az utolsó mondathoz reagálnék így, jó... (2009.10.14. 16:12) No, ennek is eljött az ideje..
  • Rita: Jaj, igen, igen, igen és igen. Főleg az utolsó két bekezdés. (2008.07.30. 19:26) lezárni...
  • Rita: Az első pár sor akár rólam is szólhatna. Pedig mikor ezt írtad nem is nagyon beszéltünk. A sors fi... (2008.07.25. 12:20) Várakozások és próbálkozások..
  • Rita: Nem fog rosszul esni, ha ezt a dalt én is felteszem a blogra? Nagyon imádom, de nem szeretném "ell... (2008.05.18. 22:17) tájkép csata előtt...
  • Rita: Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van r... (2008.05.01. 16:44) az egyik szemem sír... és néha a másik is...

HTML

Linkblog

Reggeli (h)arcaink..

2008.03.31. 22:34 Böbbenet

 

Hiába… átkozom sokszor, de szeretem a reggeleket…  Mindig valami új kezdődik, ami okot adhat az állítólag optimista természetemnek élni.. és még ha nem is, de hát szeretem azokat a reggeli rítusokat…

Összekapjuk magunkat a leányzóval és a ház előtt ki-ki merre… ő sétál a suliba, én szaladok a buszhoz.. ilyenkor szoktam értékelni a farmer-bakancs-dzseki variációt, mely sportos fazonjával jelent a 200-as távon két perc előnyt is… a kiscsizmás szerkónál azért ezt be kell kalkulálni a reggeli indulásnál…

Aztán persze a busz természetesen nem menetrend szerint jön, de ott vannak azért a megszokott arcok… látótávolságba kerülve a buszmegállóhoz már lehet tudni, hogy aktuálisan elértem-e azt, amelyikkel menni szerettem volna, vagy még ébredezhetek egy kicsit a megállóban..:D (akkor éppen nem a buszon teszem..:) )

És amikor befut a kedvenc járatom, igyekszünk felszállni és a saját lábunkon állni (és persze az sem hátrány, ha ezt a mienken egyedül tesszük :D ). Jöhet egy rövid vizit: hol van még esetleg annyi hely, hogy két lábbal állhassunk a valóság szilárd talaján és ne pantomin művészként kelljen egyensúlyozni..  Persze végigfutjuk az arcokat is.. nekem személy szerint vannak kedvenceim: összeszokott kis társaságokat fedez fel az ember idővel… vagy éppen hozzánk hasonlatos lelkesedéssel bíró, munkába igyekvőket…mostanság hiányolom a „fecsegő-recsegőt” – olyan anyám korabeli nő a régi dohányosok rekedt hangján, de általában mindig jókedélyűen sorba szedi az elmúlt napok eseményeitől az unokás élményeken át a napi politikát.. néhány laza/vagány/unott diák-arc és persze nekem is vannak olyan „beszélgetős” ismerőseim.. végülis az évek alatt az embert már szinte észrevétlenül ismerősök veszik körül..

Így derült ki, hogy például a szomszédasszonyommal évekig egy buszon utaztunk reggelente és jót mosolyogtunk ezen utólag.. így lesznek hát az ismeretlen ismerősök…

Szeretem egyébként elnézni az embereket, olyan sokfélék vagyunk és az ember akarva-akaratlan hallja a mikor milyen eszmecseréket – némelyiken jókat lehet mosolyogni, sőt, néha az ember szemérmesen inkább másfelé néz, mert hát ciki lenne idegenek beszélgetésén velük nevetni, de legjobban a gyerektársaságot szeretem, őszinteségüket, nyíltságukat és azt, hogy olyan egyszerűen látják az általunk sokszor túlbonyolított világot. Egyszóval szeretem ezt a reggeli színes embertömeget, olyan, amilyen, de van minden reggel. Ez biztos legalább…

És végülis a változatosság gyönyörködtet, de az állandóság biztonságot ad – mennyi mindenre igaz…

 

Szólj hozzá!

Címkék: mindennapok

A bejegyzés trackback címe:

https://bobbenet.blog.hu/api/trackback/id/tr12405822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása