Böbbenet blog

Friss topikok

  • RitaVeronika: Nahát nem lehetett már akárhogy hozzászólni...:) Szóval csak az utolsó mondathoz reagálnék így, jó... (2009.10.14. 16:12) No, ennek is eljött az ideje..
  • Rita: Jaj, igen, igen, igen és igen. Főleg az utolsó két bekezdés. (2008.07.30. 19:26) lezárni...
  • Rita: Az első pár sor akár rólam is szólhatna. Pedig mikor ezt írtad nem is nagyon beszéltünk. A sors fi... (2008.07.25. 12:20) Várakozások és próbálkozások..
  • Rita: Nem fog rosszul esni, ha ezt a dalt én is felteszem a blogra? Nagyon imádom, de nem szeretném "ell... (2008.05.18. 22:17) tájkép csata előtt...
  • Rita: Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van r... (2008.05.01. 16:44) az egyik szemem sír... és néha a másik is...

HTML

Linkblog

apró mosolyok...

2008.02.18. 21:10 Böbbenet

Harminc éves vagyok. És nyugodt...(most..:D) Van egy Kicsi Kincsem, van egy mindenem…  sokat kószáltam, adtam, kaptam, van múltam, keser- s édes emlékeim, vannak barátaim, van életem. A jövőm ki tudja milyen lesz talán… Van munkám, van lakásom.. Mondhatni jól vagyok, ép kezem, lábam, és az eszem is talán…(bár ez lehet még vitatéma..:D) és van a lelkemben még egy csodám… mellesleg nem zavar a magasságom, nem zavar a szemem színe.. nem zavar a divat sem… azt veszem magamra, amiben jól érzem magam, azt a zenét hallgatom, és azt a véleményt…

Van véleményem és nem zavar, ha másnak is van.. nem zavar, ha nem értünk egyet, mert mindent meg lehet/tudunk beszélni… és nem baj, mert akkor is jó..  

szeretem, hogy olyan vagy, mint én és mégsem, hogy úgy gondolod általában, mint én és van amit egyáltalán nem, és hogy ezen mosolyogni lehet, sőt, egy időben vadászni kellett, hogy mi is az, ami végre már igen-nem, nem nem-nem vagy igen-igen… és örülök neki, hogy minden nap újra egy egy új  mosoly.. és ha rossz kedvem van, melletted az is elmúlik…

Ott van az a néhány barátom, akik nincsenek sokan, de akikre bármikor… most a család is csak egy nyugodt kézlegyintés, hogy minden rendben, most csak úgy, egyszerűen csak jól érzem magam..:)

Szólj hozzá!

Címkék: érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://bobbenet.blog.hu/api/trackback/id/tr18344828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása