Böbbenet blog

Friss topikok

  • RitaVeronika: Nahát nem lehetett már akárhogy hozzászólni...:) Szóval csak az utolsó mondathoz reagálnék így, jó... (2009.10.14. 16:12) No, ennek is eljött az ideje..
  • Rita: Jaj, igen, igen, igen és igen. Főleg az utolsó két bekezdés. (2008.07.30. 19:26) lezárni...
  • Rita: Az első pár sor akár rólam is szólhatna. Pedig mikor ezt írtad nem is nagyon beszéltünk. A sors fi... (2008.07.25. 12:20) Várakozások és próbálkozások..
  • Rita: Nem fog rosszul esni, ha ezt a dalt én is felteszem a blogra? Nagyon imádom, de nem szeretném "ell... (2008.05.18. 22:17) tájkép csata előtt...
  • Rita: Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van r... (2008.05.01. 16:44) az egyik szemem sír... és néha a másik is...

HTML

Linkblog

botladozó blogolások - vagyis a kezdet... :D

2007.12.27. 00:20 Böbbenet

Akartam már valami vidámabbat is írni, nem csak mindig „mélyről”.. No, akkor  hát íme szőkeségem története, avagy botladozó blogolások – legalábbis a kezdet… :D

Bevezető információként azért el kell mondanom, hogy annyira nem vagyok szőke (főleg, ha hajszínemről beszélünk... ), szóval azért napi szinten van némi fogalmam a felhasználói szintű szoftverhasználatról, de ma.. szóval.. kétségbeejtően leállítottam a kamerát…

Blogoláshoz, mármint a technikai részhez segítséget msn-en kapok, de ez valahogyan nem ment.. bár a hiba nem mindig az én készülékemben van, de az internetes istencsapás másik végén azért rutinos illető fáradt le az alakításaimon… aztán jöttek a kedvenceim… most jelen állás szerint a címkézés, illetve azért sikerült az éjszaka valami érdekeset is művelni az utolsó bejegyzéssel, no mindegy, ez már megoldott probléma.. :D Bár azt mégsem értem, hogy a különböző böngészők miért nem látják egyformán az oldalt... ahh... :D nem is kell nekem állítólag... :D

Megszerkesztettünk anno engem, vagyis hát csak blogilag, de azért néhány apró részletet elhagytunk - tekintve arra, hogy ezekkel a pár órás alvásokkal úgysem húzom fél évnél tovább és néha aludni kell... szóval, volt amit most próbáltunk helyrerakni... Végül is nem bonyolult ez az oldal, de derűre mégis ad okot néha… :D

Kreáltunk gyorsan profilt, sőt ment a publikálás is, tudom, hogyan kell képet, videót feltölteni, rájöttem a címkézésre is – bár itt azért volt még néhány korrigálandó részlet.. Jót mosolyogtam azért néhány szakszavon... a legjobban a „keltető” tetszett.. meg az RSS, Pi, Feed és a visszpingelés... :D jaj és az, hogy írjam le 1-2 mondatban, miről fog szólni a blog... röviden és tömören: elképzelésem sincs... azt hiszem rólam... :D

Írtam is már, hogy kezdetben idegenkedtem ettől a blog-dologtól, főleg egy pár napig, írogattam már korábban, de nem ilyen helyen, no, nem baj, lassan minden a helyére kerül… :)

Túl vagyok a címkefelhőn, meg a listán, a lila ködről nem is beszélve, de kérek valakit, aki netán olvas, volna olyan szíves, elmagyarázná nekem, hogy mit is jelent itt ez a statisztika…?

Szólj hozzá!

Címkék: blog mindennapok

A bejegyzés trackback címe:

https://bobbenet.blog.hu/api/trackback/id/tr57275958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása