Böbbenet blog

Friss topikok

  • RitaVeronika: Nahát nem lehetett már akárhogy hozzászólni...:) Szóval csak az utolsó mondathoz reagálnék így, jó... (2009.10.14. 16:12) No, ennek is eljött az ideje..
  • Rita: Jaj, igen, igen, igen és igen. Főleg az utolsó két bekezdés. (2008.07.30. 19:26) lezárni...
  • Rita: Az első pár sor akár rólam is szólhatna. Pedig mikor ezt írtad nem is nagyon beszéltünk. A sors fi... (2008.07.25. 12:20) Várakozások és próbálkozások..
  • Rita: Nem fog rosszul esni, ha ezt a dalt én is felteszem a blogra? Nagyon imádom, de nem szeretném "ell... (2008.05.18. 22:17) tájkép csata előtt...
  • Rita: Mindig lesznek a múltban olyan dolgok, amelyeken nem lehet "túl lenni". Nem mondom, hogy így van r... (2008.05.01. 16:44) az egyik szemem sír... és néha a másik is...

HTML

Linkblog

Még hogy a mai fiatalok...

2010.09.25. 08:03 Böbbenet

A múlt héten mi is átestünk a náthás, torokfájós, szétmegyafejem állapoton. Kicsi Kincsem pénteken kezdte - bár láza nem volt, elég ramatyul nézett ki. Szombat reggel a szemeszterindító első kinek-mi-gondja konzultáció előtt - mivel a házipatika 10 éves gyerekre hitelesített készletét majdnem teljesen feléltük - irány a gyógyszertár. Nem voltak sokan, épp csak egy ember volt előttem a sorban, de kicsit lassan haladt. Evidensen késésben voltam, emellett az sem dobott fel, hogy a gyerek nem lát ki a fejéből. Ekkor hangzott el az, hogy "ne haragudjon, megengedné, hogy maga előtt kiváltsam a receptemet?" a hanghoz egy idősebb néni tartozott. "a sütőben hagytam a süteményt". Nagy levegő egyszer, aztán még egyszer... "én pedig beteg gyereket hagytam otthon, de ha tetszik gondolni, tessék elém állni..." és a néni úgy gondolta, hogy neki tetszik... aztán pedig megosztotta a gondolatait a pénztárossal (még szerencse, hogy én nem tettem), hogy még hétfőig elég a gyógyszere, de biztos, ami biztos...

Ezek után visszafogtam magam (és nem gáncsoltam el), gyorsan megvettem amire szükségünk volt - azt jobbik felem hazavitte, miután engem kirakott a sulinál. Én pedig háboroghattam magamban még kicsit, hogy hogyan lehet ilyen valaki, kérdés-e a beteg gyerek kontra tepsi sütemény... Persze nem általánosítok, csak már éppen a kirívó esetektől van ki a könyököm... 

Szólj hozzá!

Címkék: nem mindennapok érzések düh mindennapos türelmetlenség zizz

A bejegyzés trackback címe:

https://bobbenet.blog.hu/api/trackback/id/tr832321701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása